April 21, 2009

Gile la pompuan ini

Aku kembali kepada alam blog....tah la mungkin aku ingin mengeluarkan apa yang aku tak suka kepada umum bukan aku nie penakut cuma aku ini pemalu nak tegur kesilapan orang depan mata. Sebenarnya ini bukan yang aku nak luahkan...ah kimak la. begini ceritanya...kawan aku nie seorang lelaki yang cukup setia dia usha awek nie lama gile tp tetap tak jadi couple maybe pasal kehitaman mengelapkan mata untuk suka kot. Usha punya usha tetap gak tak couple tapi kalau jumpa mengalahkan bercinta siap pegang tangan sambil merapatkan badan..alahai...tula kenyataan nak dijadikan cerita si pompuan nie tiba-tiba keluar gan budak laki yang lain budak busuk nie plak kawan dia...ah mcm bodo la plak diaorang nie siap balik sama-sama..apa cite. Pompuan nie plak kantoi bodo je pastu taknak mengaku ala klau tak suka cakap je la dah member aku nie tertunggu sampai la sekarang walaupun depan aku dia cakap nak cari awek lain tak mau tunggu tapi mampus aku tak caya. Kesian...kesian itu je yang mampu aku tolong ko kawan. Kalau la aku jadi dia dah lama aku bagi penyakit mulut, kuku kaki dan tangan ia lah bagi berdarah sampai bernanah.

1 comment:

Ash said...

hahah....wa tau sapa peeps///