May 22, 2009

Seksa la macam nie

Malam
Nak tido dah tp kenapa tak leh tido nie. Mata yang pedih ke telinga yang pedih. Kepala lak sakit sebab banyak sangat kira duit dalam tabung atau tengah pikirkan masalah lain. Tangan lak rasa semacam tak gatal tak bisa tak tau la kenapa. Tuhan tolong la esok aku masih nak hidup. Aku tak mau rasa seperti ini. Bila la semua yang aku rasa nak berhenti. Eh..la dah nak pukul 2 cuba la lelap mungkin boleh kut.....zzz..z.z..z.z.z

Pagi
Eh...pagi dah ala malasnya. Ait betul la dah tak rasa macam malam tadi. Horay...seronoknya. Wah tadi aku kat Alam Damai sekarang kat jalan Ampang cepatnya. Roti telur gan susu layan gak boleh nak minta satu. Kerja...kerja....kerja la esok kan penting ok start plan. AHHA dapat ok jalan je la boleh tue nampak sweet je.

Petang
Itu..ini..itu..ini macam sundal je. Ok la asal ko jangan datang lagi dah. Eh...la nak lupa lak bole masuk neraka jahanam nie kena cepat. Lega selesai alamak dah nak malam la jadi ke macam malam semalam ala jangan la.....tolong la aku tak nak....aku minta, aku rayu nie, tolong la................esok tak tau lagi

No comments: