May 17, 2009

Tiada tandingan.....

18 kali babe...

Kejadian sama berulang selama 3 tahun berturut-turut, tiada silapnya cuma ada segelintir yang taknak menerima hakikat. Manusia yang tak boleh menerima akan melancarkan peperangan kalau bole nak boom je, nak tembak je biar mereka semua mati kojol. Kesian klau mereka dilakukan seperti begitu...kesian..kesian. Kami buktikan bahawa kami adalah pasukan yang terhebat sudah menyamai rekod legend bak kata pemenang...yeyey kita menang lagi bak kata peminat. Kami pasukan hebat setakat mata yang banyak bukan semistinya power pun bak kata pengalah yang bongkak.....Ala menang nasib je tue tahula ko tahun depan nanti bak kata yang peminat yang kecewa. Apa pun aku nak cakap terima kasih banyak2 kerana ko tak malukan aku bole aku jumpa kawan dan ke opis dengan riang dan gembira. Aku lak bole menjadikan orang lain menyampah dengan aku sebab aku pemenang kerana tekaan aku betul selama ini. Glory...Glory Man Utd....hohohohoh

No comments: